poniedziałek, 17 stycznia 2011

ciepło, cieplej... wiosna?

Jej jak się cieszę z pogody za oknem! Nie przepadam za pluchą, deszczem, śniegiem i ogólnie za zimnem. Ja jestem osobą ciepłolubną i słońcolubną, ale przecież jendo z drugim się zazwyczaj łączy :) Kochani nie wiem jak wy ale ja już czuję wiosnę, z resztą chyba nie tylko ja bo z opinii moich znajomych każdy o niej myśli. Mam nadzieję, że jutro będzie jeszcze ładniej :)
A poza tym wymieniłam się na pare kosmetyków z dziewczynami z forum i teraz tylko czekam, aż do mnie dojdą. Napewno wam je pokażę i postaram się trochę o nich napisać. Swoją drogą cieszę się, że przekonałam się do wymianek, tak szczerze to kiedyś wydawało mi się to za bardzo czasochłonne :P
Wiecie co? Kocham pudrowy róż, ostatnio to mój ulubiony odcień. Na allegro wypatrzyłam kilka świetnych rzeczy, które z chęcią bym zamówiła, jednak jak narazie Paulina musi oszczędzać! No muszę choćby nie wiem co. Niestety niedawno kupiłam dość dużo zbędnych rzeczy i teraz pluję sobie w twarz aj;/
Podoba mi się ta sukienka a w kolejnej notce postaram się wam pokazać co upatrzyłam sobie (tzn. moją inspirację) na studniówkę za rok :) A mam do Was jeszcze pytanie.. czy ktoś z was pamięta może adres do strony gdzie tworzyło się jakieś swoje własne zestawy ubraniowo dodatkowe ?:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz