niedziela, 27 marca 2011

shopping!

Heeeej:*
Nawet nie wiecie jaki mam dobry humor - to chyba za sprawą tego słońca za oknem :) A wczoraj byłam na zakupach w Warszawce, więc przychodzę teraz do Was pokazać Wam co kupiłam. Aaa i jeszcze jedno. Pytaliście się o ten korektor Essence - niedługo zrobię o nim notkę, jednak cudów to on nie potrafi zdziałać :/ Spodziewałam się czegoś lepszego.
 herbatki Dilmah kupione kilka dni temu mmm pychotka!
 płaszczyk w którym się zakochałam - ja która ich nie lubi, na dodatek ten kolor <3
new look
 apaszka do płaszczyka z reserved i pasek z new looka gdyż mój stary nadaje się do wyrzucenia:P
 śliczna bluzeczka z bufkami a ja kocham buffki - new yorker
no i zwykła bokserka z napisem z house nie mogłam się jej oprzeć - cena to tylko 14,90 :P
 kardigan z new yorkera

 tuniko sukienka :D z H&M
 spodnie jednak chyba trochę za duże :( ale przeżyję - PULL & BEAR
 kolejne spodnie z PULL & BEAR, mają dość wysoki stan
no i śliczne buty na obcasie jednak nie wiedziałam jak zrobić im zdjęcie byście coś zobaczyli także uciełam obcas:P
deichmann
A tak w ogóle mam nowinę - 10 kwietnia piszę próbny egzamin z niemieckiego - certyfikat w Goethe Instytut B1 więc trzymajcie kciuki ! :) Wiem jeszcze trochę czasu mi zostało ale musiałam się z kimś podzielić tą nowiną ;) Buziaki ;*
Wracam do romantyzmu....

3 komentarze:

  1. super zakupy i oczywiście trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super zakupy :)
    też się szykuję do shoppingu, musiałam zrobić listę co mam kupić, żeby niczego nie pominąć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham zakupy w new yorkerze, zawsze tam znajduje cos dla siebie :))) bluzeczki, kolor kardiganu, ah !<3

    OdpowiedzUsuń