niedziela, 10 kwietnia 2011

Zertifikat Deutsch i film :)

Hello :)
Zaraz wyjeżdżam do Warszawy, ostatnio dość często w niej bywam.. ale tym razem jadę pisać próbny certyfikat z niemieckiego na poziomie B1 i strasznie się stresuję! Oczywiście nie byłabym taka zdenerwowana, gdyby nie to że dużo osób o nim wie i nie chcę nikogo zawieść jeśli nie zdam. Dlatego podwójnie się boję. Mam tylko nadzieję, że się nie spóźnię ze względu na uroczystości jakie mają być dzisiaj w Warszawie, w końcu jest rocznica tragedii smoleńskiej.




Pretty woman, walking down the street
Pretty woman, the kind I like to meet...


A wczoraj spędziłam miły wieczór oglądając Pretty Woman. Na początku podchodziłam do tego filmu dość sceptycznie i wcale nie korciło mnie, żeby go zobaczyć. Jednak kiedy stwierdziłam, że obejrzałam już chyba wszystkie z 'komedii młodzieżowych' jakie były wypisane na forach teraz przyszedł czas na Pretty Woman. Jakże pozytywnie się zaskoczyłam! Rola Julii Roberts była znakomita :) W filmie nie brakuje też śmiesznych dialogów, romantyzmu. Ma on po prostu to wszystko co powinna mieć moim zdaniem każda komedia romantyczna i teraz mogę śmiało powiedzieć, że wcale nie żałuję że go obejrzałam a co więcej nie wiem czy nie zrobię tego ponownie ;) I jeśli któraś z Was waha się czy go oglądać to zachęcam. Chociaż jest długi bo trwa chyba dwie godziny, ale tego wcale się nie czuje :) Ja chętnie pooglądałabym dłużej z tą samą obsadą i reżyserem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz