sobota, 30 kwietnia 2011

o tym wszystkim co się działo gdy nie pisałam.

Nie było mnie tu strasznie długo i sama się sobie dziwie, że teraz coś piszę :) Ale nie porzucę tego bloga, co to to to nie. Jeszcze się ze mną pomęczycie. Mam w planach zrobienie kilku recenzji, albo kolekcji kosmetyków. Być może pierwsze z nich opublikuję jutro.
A co działo się w trakcie mojej nieobecności? Powiedzmy, że musiałam troszkę poukładać sobie w życiu, ale jestem znowu.


Tak oto korzystam z pięknej pogody za oknem, a jutro wybieram się w to samo miejsce na grilla ze znajomymi ;)) Mam tylko cichą nadzieję, że nie będzie padać bo specjalnie zmieniałam swoje plany, żeby móc z nimi pojechać.
Macie jeszcze kilka moich zdjęć z ostatnich dni:



Buziaki i czekajcie cierpliwie na kolejne notki :) :*

1 komentarz:

  1. Great pictures <3
    http://foreveryoung-paperhearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń