poniedziałek, 2 maja 2011

Recenzja paletki SENSIQUE Glamour Palette Trendy Colour nr102

Witajcie słoneczka :-*
Dzisiaj pisze do Was z rana, gdyż nie mogłam już spać, usłyszałam że zabili Bin Ladena i od razu włączyłam telewizor :) Jestem ciekawa jak zemszczą się terroryści. 

Ale nie przedłużam już. Chciałam zrobić recenzję paletki z Sensique, którą mam już od jakiegoś roku i naprawdę dobrze się sprawuje.
Zacznijmy od tego, że posiadam numer 102, ale mam w planach wypróbowanie także innych wersji kolorystycznych, gdyż też wpadły mi w oko.
Z cieniami tej firmy miałam do tej pory 'jakieś' doświadczenie, jednak te paletki to chyba ich najlepszy produkt. Cienie pojedyncze są dużo mniej wyraziste i krócej utrzymują się na powiece.

Cena: 7zł
Kolory możecie zobaczyć na zdjęciu, ale przygotowałam dla was również swatche.


 Zdjęcie nr 1 - cienie nałożone na sucho, bez bazy.


 Zdjęcie nr 2 - cienie nałożone z bazą Kobo.


Zdjęcie nr 3 - cienie nałożone na mokro.

Cienie utrzymują się na powiece cały dzień, jeżeli nałożymy wcześniej bazę. Niestety podczas nakładania strasznie się rozsypują i w efekcie musimy je potem usuwać z okolic oczu. Kolory jak widać na zdjęciach są bardzo intensywne, perłowe. Ja najczęściej używałam brązu i złota
Ogólnie paletkę oceniam na plus i myślę że kupię ją ponownie. Wam też serdecznie ją polecam, bo to koszt 7 zł więc czemu by nie spróbować?

1 komentarz:

  1. też mam tę paletkę :D ale mi jakoś nie podpasowała, używałam jej przez tydzień-dwa i mi się znudziła... Od tamtego czasu (od lata!) leży w pudle z kosmetykami "szukamy nowego właściciela" :)

    OdpowiedzUsuń