sobota, 25 czerwca 2011

haul z ostatnich miesięcy

Hej kochani:*

Tak jak wspominałam we wcześniejszym poście chcę wam dziś pokazać zakupy, które zrobiłam w ciągu ostatnich miesięcy a do tej pory nie pojawiły się one na blogu.











Naliczyłam się, że w swojej kolekcji mam około 40lakierów :) A ciągle ich przybywa i jakoś nie widzę końca... chyba będzie trzeba trochę przystopować :)
Większość rzeczy, w zasadzie prawie wszystkie z góry są z H&M. W niektórych przypadkach udało mi się trafić na świetne promocje, wyprzedaże więc jestem z tych łupów bardzo zadowolona.
Obecnie jestem na etapie poszukiwania pracy wakacyjnej, choć wiem że już trochę za późno na szukanie. No ale może mi się poszczęści. Bynajmniej mam taką nadzieję.
Znacie jakieś fajne komedie bądź horrory? Nie mam co oglądać :(

1 komentarz:

  1. Może nie komedie i nie horror, ale piękny film: "Wpadka" (oryg. "Crush"). Polecam gorąco :)
    Bardzo fajne ciuszki, też udało mi się upolować kilka fantów na promocjach :D

    OdpowiedzUsuń