środa, 23 lutego 2011

Brrr zimno!

Błagam, błagam niech ktoś zabierze ode mnie zimę! Nie cierpię tej pory roku, zniosę wszystko tylko nie mróz i śnieg. Tak bardzo potrzebuję wiosny <3
A jutro znowu do lekarza i znowu muszę rano wstać. Te ferie to jedne z najgorszych w moim życiu, wiecznie jakieś wyjazdy i niewysypianie się. Już chyba wolałabym chodzić do szkoły, przynajmniej miałabym to pocieszenie że nie jestem jedyna która musi to robić.
Poza tym chciałam Wam bardzo polecić film 'Life as we know it' Jest to bardzo sympatyczna komedia na sobotni wieczór :) Można się wzruszyć, ale i nieźle uśmiać. Więc jeżeli szukacie jakiegoś 'lekkiego' filmu to jest to propozycja dla Was. Ja się nie zawiodłam i mam nadzieję, że i wy spędzicie miło czas na seansie.
Miłego oglądania a ja tymczasem muszę się ulotnić... czeka na mnie 'Pan Tadeusz' i duże miasta świata więc bye :* trzymajcie się cieplutko!

1 komentarz: