niedziela, 6 lutego 2011

nowości z wymianek :) /new things

Cześć!
Przyszedł czas w którym wreszcie mogę Wam pokazać co dostałam w ciągu tego miesiąca i poprzedniego :) Są to głównie lakiery do paznokci w tym jeden który stał się moim ulubieńcem!
Dodaję zdjęcia tych produktów:

Hello!
So now I can show us my new cosmetic products. You can see nail polishes form Golden Rose and Bell.
 Jak widzicie jest tu dużo produktów firmy Golden Rose, niestety ja nie mam do niej dostępu więc cieszę się podwójnie że mogłam je wypróbować. No i niestety nie ma u mnie też lakierów Bell..
 A ten na górze to mój ulubieniec, kolor jest fantastyczny!

It's my favourite nail polish. I love that's colour!

W ostatnich dniach skusiłam się też na sukienkę... i będzie to sukienka w której mam zamiar się pokazać na swojej osiemnastce. Strasznie bałam się że może być trochę za duża, ale jest w sam raz. I przez przypadek ale w sumie bardziej przez moją głupotę przyjdzie do mnie druga taka sama. I będę musiała ją sprzedać, albo znajomym albo wystawię na allegro.
Oto i ona:

I bought this dress few days ago. It's perfect but I have one big problem... I'm waiting for second one..I must sell it.

Jest perfekcyjna, właśnie takiej szukałam przez długi długi czas!
W poniedziałek obowiązkowo muszę odwiedzić Naturę, którą właśnie skończyli remontować. Mam nadzieję, że załapie się chociaż na jakiś jeden produkt z Essence z serii I love Berlin. Oby nikt nie wziął mi go sprzed nosa :) Ale znając życie tak właśnie będzie i obejdę się ze smakiem. Ah.

I'm going to visit Natura on Monday, because I must buy something from Essence Collection -  I love Berlin.

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń