sobota, 26 lutego 2011

wymianka i zakończenie ferii

Nareszcie doczekałam się na przesyłkę od Natalii, więc mogę Wam już pokazać jaką piękną i wspaniałą pomadkę od niej dostałam + mały bonusik :)
  • RIMMEL 032 PARADISE - po prostu cudo! Ślicznie pachnie, dużo lepiej niż te pomadki w fioletowych opakowaniach. Co prawda może wizualnie nie wygląda najlepiej, ale przecież liczy się wnętrze (: Kolor strasznie mi odpowiada, nie jest to żaden nude, ale bardziej kawka z mleczkiem. Chyba będzie to mój ulubieniec kolejnych miesięcy.




Dostałam też parę próbek:

Była jeszcze jedna, ale już ją wykorzystałam :) W każdym razie dziękuję za paczuszkę :*
Tymczasem muszę oddać się lekturze "Pana Tadeusza" i nauczyć się wszystkich większych miast świata.Oczywiście muszę umieć wskazać je na mapie. Przykładowa nazwa? Mbuji-Mayi. Ach kocham profil  matematyczno - geograficzny <3
A teraz mam żałobę po zakończeniu ferii. Błagam, wróćcie :(

1 komentarz:

  1. Ucz się ucz, ja ostatnio zaczęłam żałować, że nie nauczyłam się dobrze mapy świata. Przez 10 minut zastanawiałam się intensywnie nad tym, gdzie leży Papua Nowa Gwinea. Straszny wstyd nie wiedzieć.
    Żeby ogarnąć Pana Tadeusza, to chyba trzeba być starszym. Ale ucz się wszystkiego, co możesz. Później jest już zupełnie inaczej. Nie ma czasu ani ochoty na "podstawy". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń