poniedziałek, 14 lutego 2011

Walentynki i drobne zakupki

Cześć Wam!
Nawet nie wiecie jaka u mnie świetna pogoda, a termometr wskazuje 10 stopni na plusie ;o. Nie wiem co ja jeszcze robię przed tym komputerem, już dawno powinnam być na dworze ;)
Strasznie zaniedbuję tego bloga i nawet teraz chociaż zaczęłam ferie notki nie będą pojawiać się regularnie. Na ferie też mam masę nauki ach, kocham szkołę.
Ostatnio wspominałam Wam o remoncie Natury. Gdy tylko został skończony, wparowałam do sklepu i zastałam kolekcję "I love Berlin" :):) Jakie szczęście, że zrobiłam to rano bo potem na półce zastałam pustki...
Upolowałam lakier o który mi chodziło, jednak obyło się bez paletki bo na 'żywo' już mnie tak nie kusiła. Miałam kupić jeszcze ten balsam, ale stwierdziłam że mam wiele balsamów w domu i najpierw tamte powinnam zużyć.
A oto i moje nabytki ostatnich dni (w mojej Naturze powstało o wiele więcej półek z kosmetykami, są nowe firmy a Essence ma aż dwie szafy. Jestem w siódmym niebie! )


Torebka kupiona na allegro - prosto z Primarka (:
Na górze jest jeszcze baza pod cienie KOBO, której wcześniej nie było u mnie w Naturze, na szczęście teraz już się pojawiła i po prostu nie mogłam przejść obok niej obojętnie :)

A dzisiaj walentynki .. ja dla swojego ukochanego kupiłam kubek. Ale nie jest to taki zwykły kubek :) Jego działanie możecie zaobserwować na filmiku z YT:
http://www.youtube.com/watch?v=Vb6ONDghvtM

A teraz lecę oglądać film 'W rytmie hip -hopu' i szukać jakiś ciekawych pomysłów na prezent na osiemnastkę dla koleżanki. A to już w tą środę. :(
Buziaczki ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz